Tuesday, December 14, 2010

Merah Abstrak

Merah Abstrak...itu je yang dapat saya bagi nama untuk set ni...hehehe....memandangkan warnanya merah hati dan bercorak ala-ala abstrak. Set rembatan dari Ipoh Memory Lane ni terdiri dari sebiji teko dan 6 biji cawan beserta 6 piring cawan. Dah lama set ni berada di IML tapi tak da sape pun yang berkenan sehinggalah hati saya tertarik untuk membeli, lagipun harganya memang cukup2 berbaloi....bentuk cawan dan warna coraknya menarik perhatian saya untuk membelinya, masa beli set ni yang ada sekali dengan saya kak nannie, koleksi antik nannie....die tahulah...hehehe...


Walaupun teko tak berapa sama dengan cawan tapi bolehlah dipadankan, warna dan corak pun hampir sama.
Cop pada teko.

6 pasang cawan.

Bentuk cawan yang menarik perhatian saya...cantik kan??

No comments:

Post a Comment