Thursday, March 31, 2011

ATC Japan - Ala2 Meakin

N3 kali ni ditujukan buat Kak Shas, Koleksi Warisan Bonda...beliau baru saje dapat teko macam ni...kak, serupe tak kite punye? hehehe.. Set ni lama dah saya dapat, bermula dengan sebiji teko gedabak, kemudian barulah teko saiz sederhana dan sepasang cawan. tapi piring cawannya saya ada banyak, menanti bila nak muncul cawan2 yang lain. Set ni kesemuanya keluaran ATC Japan dan bentuknya mirip J&G Meakin. Sape2 ada nak letgo kaum kerabatnya boleh roger2 saya ye.



teko saiz gedabak

Pandangan belakang

Bunga pada tutup

teko saiz sederhana tapi agak besar juga

Pandangan atas

Sepasang cawan yang ada

Cop mohor, ATC dari Japan..

Selamat menjamu mata...jumpa lagi di lain n3....

4 comments:

  1. wow..cantik zani.wpun nmpak sama,tapi lenturan bunganya lain sikit kan.meh kita lawan,sapa dapat cawannya dulu,hehehe...kalau jmpa lebih,ada extra,rembat utk akak sama ye..

    ReplyDelete
  2. amboi-amboi..mementang korang dekat2 maen sape rembat dulu ekkk...akak jugak la jauh mauh dari ML yang tersohor itewwwww...alamak terlepas la senantiasa ahakss...huhuhu... :)

    ReplyDelete
  3. kepada ezany...gedabak tu cuantekkk daaaa..hehe..
    kepada shas... ehem kat mane ada lagi anakpinak die ekk..kasik hint sikit..leh akak join perebutan itewww..hehe..jgn mareee

    ReplyDelete
  4. zany & kak shas..
    akak/saya pun ada tau..teko yang saiz besar tu..pun bunga yang sama,,moh kita deal..sapa2 jumpa anak2 dia kat apekss tergolek2 cukup utk 3 bertiga..sila rembat2kan yer..kikiki..

    ReplyDelete