Friday, August 12, 2011

Selamat Ulangtahun Perkahwinan Ibu dan Abah

Selamat Ulangtahun Perkahwinan yang ke 36 tahun buat ibu dan abah saya. Walaupun dah lambat 2 hari baru nak post kat sini tapi tak pe, tetap nak abadikan dalam ni jugak..hehe. Anniversary tahun ni tak da makan2...sebab bulan puasa..hehe...10.08.2011 genaplah usia perkahwinan ibu dan abah yang ke 36 tahun. Alhamdulillah, dengan usia perkahwinan 36 tahun, ibu dan abah dikurniakan 7 org anak dan 5 orang cucu, dan kami sekeluarga hidup aman dan bahagia. Semoga ibu dan abah bahagia ke akhir hayat dan kami sekeluarga dilindungi oleh-Nya. Tak lupa juga, saya ucapkan Selamat Ulangtahun Hari Lahir buat ibu yang tercinta pada 08.08.2011 yang lepas, usia ibu dah menjangkau 55 tahun, semoga sentiasa berada dalam keadaan sihat walafiat dan dilimpahi rahmat dan rezeki dari-Nya.


Majlis perkahwinan ibu dan abah pada tanggal 10.08.1975 di Kg. Gunung Mesah Hilir, Gopeng, Perak.

Majlis perkahwinan ini juga dibuat bersekali dengan persandingan Mak Ngah saya (kakak ibu) dan arwah Pak Ngah. Persalinan songket ini masih berada lagi dalam simpanan ibu dan mak ngah.

Sehingga berjumpa lagi dilain n3...

4 comments:

  1. hepi anniversary untuk emak dan ayah ezany, semoga sentiasa dirahmati dan dalam lindunganNYa, muda lagi mak ezany tu...hepi belated bestday.... :)

    ReplyDelete
  2. thanks kak shima....emak memang muda lg...kahwin muda..hehe

    ReplyDelete
  3. selamat ulang tahun untuk ibu dan ayah zany...10/8 yer...sama ngan birtday kak sya lah...:)

    ReplyDelete
  4. thanks kak sya...haah la kak sya...same ngn besday kak sya kan..hehe...hepy besday jugak buat kak sya ye..

    ReplyDelete