Tuesday, March 15, 2016

KERUSI "PAK MAON" LAGI - SOLD

Kali ini saya kongsikan lagi kerusi "Pak Maon". Asalnya sarung dari PVC warna coklat saya tukarkan kepada PVC warna merah gred berkualiti tinggi. Kerusi ini telah lama di tempah (booking) oleh seorang pelanggan dari Banting, Selangor. Semoga sampai ke destinasi dengan baik nanti. Buat masa ini kerusi macam ini sudah habis dalam stok saya, jika ada yang berkenan boleh hubungi saya untuk dimasukkan dalam waiting list. Jika ada nanti saya akan hubungi nama-nama dalam waiting list.

Keadaan asal kerusi. Buruk dan bagi yang tidak menghargai mungkin telah lama dicampak...hehehe

Selepas siap dibaikpulih dan ditukar sarungnya. Ditambah 'lining piping' hitam pada tepi kusyen atas permintaan pelanggan.

Meja sisi ditengah-tengah merupakan meja asal set kerusi ini.





2 comments:

  1. Salam sejahtera, saya pmebaca baru laman ini, saya berminat untuk mendapatkan harga kerusi ini, sila bagi panduan bagaimana caranya, terima kasih.

    ReplyDelete
  2. Jika ada set lengkap Kerusi pak maun hubungi sy..0192222822

    ReplyDelete