Thursday, December 1, 2016

PENGUMUMAN : CAJ TERBARU HARGA POS


Kepada semua pelanggan-pelanggan Ezany Galleria, bagi yang biasa membeli dan pernah membeli dengan saya, anda sedia maklum saya menggunakan khidmat kurier KTM Distribution Courier Services (KTMD) untuk menghantar barang-barang pelanggan saya dan kebiasaannya untuk barang-barang yang tidak banyak dan tidak begitu berat saya akan caj kos pos sebanyak RM10-RM15.

Untuk makluman anda, bermula beberapa hari lepas pihak KTMD telah menguatkuasakan bahawa segala bungkusan yang hendak dipos akan caj dengan cara pengiraan volume metrik pada kotak dan bukan lagi ditimbang berat. Jadi oleh itu, mulai tarikh posting ini saya akan caj untuk kos pengeposan yang berat biasa-biasa (1kg - 3kg) akan di caj RM15-RM20 dan tidak lagi RM10 seperti kebiasaan. Bagi barang-barang yang agak berat akan di caj RM20 - RM35 dan ke atas, bergantung kepada kuantiti barang, berat dan saiz kotak yang akan dibungkus.

Untuk makluman anda juga, saya menggunakan khidmat KTMD kerana buat masa ini setelah saya survey KTMD adalah khidmat kurier yang paling murah dan selamat berbanding yang lain. 

Segala kesulitan amatlah dikesali dan saya memohon maaf atas perkara di atas. 
Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment