Tuesday, January 10, 2017

Selamat Tahun Baru

Assalamualaikum dan salam sejahtera buat semua pengunjung-pengunjung blog saya.

Alhamdulillah masih belum terlambat untuk saya mengucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua pengunjung blog yang masih setia mengunjungi blog saya yang seadanya ini. Tahun 2017 merupakan tahun ke 8 saya berblog sejak tahun 2009 lagi.

Bermula dengan hanya ingin berkongsi hobi kepada barang lama / antik, kemudian saya membuat jualan kecil-kecilan di blog ini. Alhamdulillah sedikit sebanyak dapat menambah rezeki saya yang asalnya hanya untuk 'jual suka-suka'. Dengan wujudnya blog ini juga saya mendapat ramai kawan di serata negeri dan tak lupa juga mendapat kawan dari luar Malaysia.

InshaAllah selagi terdaya saya akan terus mempertahankan blog ini sebagai tempat saya berkongsi hobi dan menjual barangan koleksi yang berlebihan. Akhir kata, terima kasih buat semua pengunjung blog dan teruskanlah mengunjungi blog saya...heheh.

No comments:

Post a Comment