Sunday, May 30, 2010

3 Teko Kuning Besar

Salam sejahtera semua...
Di kesempatan hari minggu yang ada ni, saya ambil peluang untuk kongsikan 3 biji teko kuning yang berlainan motif yang bersaiz agak besar yang ada dalam simpanan saya. Walaubagaimanapun saya cuma ada tekonya sahaja dan anak-anaknye masih belum ditemui. Ok jom sama-sama kita layan gambar


3 biji teko kuning yang bersaiz agak besar. 2 biji di sebelah kiri dan kanan mempunyai motif bunga-bungaan manakala yang ditengah-tengah seperti yang kite semua ketahui teko pokok kelapa.

Teko pokok kelapa yang dah lama saya cari dan akhirnya saya dapat beli di ML dan di blog eis. Alhamdulillah sedikit demi sedikit saya dapat kumpul set kelapa ni.


Dan di bawah 2 biji teko kuning yang mempunyai motif bunga-bungaan. hasil rembatan dari kedai antik. Walaupun harga boleh tahan, tetapi tetap ku rembat dek kerana kecunnannye...hehehe....




Ok sekian saja n3 saya kali ni....dah tak tak da idea nak menaip, cukup sampai sini saje...bye2....

4 comments:

  1. salam zany..
    waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa..teko klapak..luka lama berdarah kembali..huuhuhuhuhu..tahniah dik dapat kumpulklapak..akakkkkkkk yg kematu kat sini dok tunggu klapak tak gugur2 kat rawang nieh..hiihihihih

    ReplyDelete
  2. zany....i luv the last teapot...it so lovely....kalau rasa nak berubh angin...jgn lupa bagi tau abg mas kawin nya...hikhik

    ReplyDelete
  3. to kak chemp
    wslm kak....
    hehehehe.....time kasih bebanyak kak..rezeki sy dpt kumpul kelapak....insyaallah klu ada rezki akak, dpt jgk akak nti...mana tau full set skali dpt ke...hihihi

    ReplyDelete
  4. to abg mukh_reez
    hehehe....x tau la bang bila nak ubah anginnye...klu ubah pun hantarannye mau 10 set almari antik and 10 set pinggan mgkuk antik kot....hahahhahaa

    ReplyDelete