Friday, February 18, 2011

Almari Antik Untuk Dijual

Almari ni belum siap sepenuhnya lagi...baru selesai proses membuang syelek2 lama dan menggosok dgn kertas pasir. Kayu almari ni daripada kayu meranti yang keras, keadaan memang baik kecuali kuncinya saje dah rosak. Tinggal proses untuk menyapu syelek je lagi yang saya akan lakukan esok atau lusa. Saiz almari ni 55" tinggi, 30" lebar dan 14" kedalaman dari tepi.
Saya buka kepada sesiapa yang berminat untuk membeli almari ni, sekurang kurangnya dalam minggu depan saya akan menghantar almari ni kepada pembeli.
Harga untuk almari ni siap sepenuhnya termasuk kos penghantaran kurier dimana2 semenanjung Malaysia, RM680 nett (SOLD). Sape dulu, dia dapat. Jika berminat boleh call/ sms saya 0175606196. Saya akan n3 kan almari ni bila dah siap kemudian.


No comments:

Post a Comment