Wednesday, February 16, 2011

Join GA Kak Nita Pastime Collectibles

Hari ni saya nak join pulak GA yang dianjurkan Kak Nita dari blog Pastime Collectibles, boleh klik disini.
Seperti biasa, mestilah ada syarat-syaratnya iaitu :

1. Jadi follower blog saya.
- dah lama jadi pun...hehehe

2. Link kan blog saya dlm blog list anda
- dah buat pun

3. buat N3 GA ni dalam blog anda
- dah buat dah..ini la die...haha

4. Sejak bila mula minat PML ( pinggan mangkuk lama )?
- lebih kurang tahun 2002 macam tu dah mula minat secara serius...

5. Apakah koleksi PML anda yang pertama?
- ros hitam, cabbage rose merupakan koleksi pertama saya sebab dah sediada pusaka keluarga.

6. Pada pendapat anda, antara koleksi berikut, yang mana paling banyak peminat;
a) Koleksi Bunga Kangkung
b) Koleksi Twin Rose
c) Koleksi 5 roses
d) Koleksi Hitam ( Bunga Rose jambatan, bunga padi, ros hitam dan kekwa hitam )
e) Koleksi Kek wa merah
f) Koleksi Meakin/ J & G ( pink, biru, kuning dan hijau )
- dah tentunya bunga kangkung, semua collector rasanya bermula dengan bunga kangkung, lebih popular...heheehe..

Tarikh tutup GA ini ialah pada 22/2/2011. Sila email pada pasttimes74@yahoo.com untuk maklumkan nama penuh, alamat dan contact no. Hadiah nya seperti berikut :
TEMPAT 1 - 1 SET TRIO ROYAL ALBERT PRELUDE
TEMPAT KE 2 - DECO PLATE ROSES BY PRISTINE




TEMPAT KE 3 - 1 SET CAWAN KOPI JOHNSONS BROS ETERNAL BEAU




semoga tuah memihak kepada saya...hehehe...sekian...

No comments:

Post a Comment