Thursday, October 31, 2013

Set Kerusi Retro Untuk Dijual




Jarang sekali kita nampak set kerusi design macam ni dalam keadaan 3+2+1 seater, biasanya hanya 3+1+1+1+1 seater.
Ingin dijual satu set, 3 seater, 2 seater, 1 seater dan meja kopi. Kusyen diberi sekali, dan fabrik kusyen mengikut citarasa pembeli, samada cover PVC warna pilihan atau fabrik kain.
Dijual siap baikpulih atau nak beli dalam keadaan sediaada pun boleh juga.

Berminat untuk tempahan boleh hubungi/sms saya 0175606196

ALL BOOKED/RESERVED

4 comments:

  1. ade lg x model mcm ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat masa ni belum ada lagi...kalau ada sy akan publish kat dalam ni ye.

      Delete
    2. assalam en ezany, saya ada set kerusi macam ni, kayu nyatoh.saya beli brand new dalam tahun 1981. kalau ada yang berminat saya nak jual. saya Rashidah, tel; 0139357000.

      Delete
  2. Harap ezany hantar kerusi akk. Day bayar kerusi full price tapi sampai sekarang tak hantar lagi. Bertahun dah.

    ReplyDelete