Friday, April 9, 2010

Lelong!!! Lelong!!! Lelong!!!



Salam sejahtera semua, seperti yang saya janjikan, harini saya nak lelong teko pink and yellow ni kepada sesiapa yang berminat. Condition amatlah cun dan tekonya agak besar. Keadaan teko adalah seperti gambar di atas.

Kepada sesiapa yang berminat bolehlah membidanya dan hendaklah emailkan kepada saya di fa_zani@yahoo.com

Bidaan bermula dengan harga RM65.00. Pembida tertinggi layak untuk membeli seterusnya memiliki teko ini.

Bidaan dibuka mulai jam 7.00 malam (9 April 2010) ini sehinggalah jam 3.00 petang esok (10 April 2010)...

Jadi, kepada yang berminat cepat2 email harga bidaan anda bersekali nama dan no. telefon ye....

Terima kasih....

SOLD
Masa membida telah tamat.

Pemenang bidaan adalah Kak Rohas dari
Teratak Rohas dengan harga bidaan RM125.50. Tahniah kak...saya akan hubungi akak nanti.

Kepada mereka yang tidak berjaya, jangan hampa. Kepada mereka2 yang telah membida, sebagai tanda penghargaan kepada anda, saya beri voucher potongan 30% untuk membeli ape2 jua barang yang anda minat di blog saya dan ada hadiah misteri dengan setiap pembelian anda.

Sekian, Terima Kasih.....

1 comment:

  1. tahniah rohas..bagus jugak buat jualan lelong ni ya..heheh

    ReplyDelete