Monday, May 9, 2011

Singah Aton G.A.

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
Hari ni saya cuma nak join GA yang dianjurkan oleh Kak Aton dari Singgah Aton sempena ulangtahun perkahwinannya yang ke 30 tahun, iaitu satu tempoh jangka masa yang lama. Boleh klik disini untuk ke blognya. GA ini berlangsung sehingga penghujung Mei. Dibawah merupakan hadiah bakal pemenang yang merupakan hasil jahitan tangannya sendiri.

Hadiah pertama..2helaisarung bantal sulam dan hiasan dinding sulaman riben

Hadiah kedua 2helai sarung bantal sulam dan hiasan dinding sulaman riben

Hadiah ketiga 2helai sarung bantal sulam dan hiasan dinding sulaman riben

Hadiah keempat sehelai saprah sulam dan hiasan dinding sulaman riben

Dan seperti biasa, mestilah ada syarat2nya....

1) Mestilah menjadi follower saya : http://atonsulam.blogspot.com/
dah lama, sejak 2009 lagi..hehehe

2) Linkkan blog ini dalam blog anda.
pun dah lama di'link'kan...

3) Sudilah buat entry ringkas tentang GA ini diblog anda.
dah buat..

4) Sila tinggalkan link anda dalam ruang comment.
dah...

5) Tulislah komen anda mengenai blog saya..
blog Singgah Aton merupakan blog yang saya gemar singgah kerana disini, saya dapat berkongsi hobi minat yang sama mengenai antik, saya juga dapat menambah pengetahuan tentang tempat2 yang menarik di kampung kak aton dan juga secara tak langsung saya dapat berkongsi aktiviti sehariannya...


Akhir kalam, semoga perkahwinan Kak Aton kekal dan berbahagia ke akhir hayat....

No comments:

Post a Comment