Thursday, June 16, 2011

Labu Kaca Biru

Agak lama rasanya tak buat n3 mengenai koleksi sendiri. Bosan pulak pembaca2 nanti asik2 tak habis2 dengan jualan..hehe..bukan apa, seminggu dua ni banyak pulak dapat extra item, jadi saya letgo dulu mana2 yang terlebih untuk bagi ruang kat rumah. Kalau tak, semakin bertambah, tempat pun semakin tak ada.
Untuk kali ini saya kongsikan satu lagi koleksi labu kaca saya ataupun koja air. Sememangnya saya terlalu minat mengumpul labu kaca ni kerana bentuknya yang agak unik dan mempunyai pelbagai corak. Yang ini merupakan labu kaca biru yang baru2 ni saya dapat. Jalan2 dikedai apek tak jumpa pinggan mangkuk lama tapi ini yang saya jumpa. Rezeki hari itu. Comel je labu kaca ni, lebih kecil dari saiz yang biasa dan bentuknya juga berlainan dari yang biasa. Nampak agak gebu, bulat2 dan gemuk..hehehe...Kepada semua, layanlah gambar2 kat bawah ni ye...



No comments:

Post a Comment