Thursday, November 3, 2011

Amari Solek Bulat

Terasa macam dah lama tak buat n3 pulak kan. Padahal 3 hari pun tak sampai. hehehe... bukan apa, bahan nak buat n3 banyak tapi nak snap2 gambar pinggan2 mangkuk, susun2 rasa malas je, kerja kat ofis ni pun dah selesai, rasa bosan jadi, cari2 la kat folder pc apa2 gambar ada, nampaklah almari solek ni. Almari ni cadangnya untuk projek cuti raya haji nanti. Kuliah saya pun minggu ni tak da, jadi bolehlah saya kerjakan almari solek ni. Sekarang ni tengah sibuk kerjakan almari hiasan yang dalam n3 sebelum ni. Tak siap2 juga, asik hujan je petang, pagi dah pergi kerja.
Almari solek ni saya nak jual kepada yang berminat, insyallah saya cuba siapkan dalam minggu ni, ada cuti 3 hari, boleh saya buat kerja yang tertangguh. Kepada yang berminat dengan almari solek ni bolehlah hubungi saya di talian 017-5606196.
Kondisi sangat baik dan berat...100% kayu solid.



No comments:

Post a Comment