Tuesday, November 8, 2011

Bunga Ros Mekar

Masih belum terlambat rasanya saya mengucapkan selamat hari raya Aidiladha kepada semua pembaca blog saya. Sama2 lah kita menghayati ibadah korban dan jangan kita lupa, ibadah korban biarlah seikhlas hati dan bukan untuk menunjuk2 mahupun untuk dibangga2kan.
Agak lama juga saya berehat berblog, 2,3 hari ni sibuk dengan berbagai perkara. Kali ni saya kongsikan set cawan bunga ros yang dah lama hadir dalam koleksi saya. Set ni juga saya ada jual pada n3 yang lepas2. Tinggal 6 set saja sebagai koleksi saya. Set ni agak sukar untuk kita cari tekonya, sementalah saya padankan dengan teko bulat putih tanpa sebarang corak. Hanya pernah sekali saja saya lihat teko siku bunga sama macam ni pada album rakan FB, try meminang, tapi pinangan ditolak, tak da rezeki.hehee...

Ini saja yang ada dalam simpana. bunga macam ni agak sukar dijumpai.

6 pasang cawan yang ada. bibir cawan berbiku2. kalau dapat set penuh memang puas hati.


Memang cantik dimata. saya percaya, motif2 bunga ros seperti ini, pasti menjadi kegilaan kaum2 ibu...hehee

Tak da teko, padan dengan teko putih kosong pun jadi la...hehee...ada jugak ibu tumpang.


Sekian saja untuk tatapan kali ini. Nanti kan n3 baikpulih almari saya pada n3 akan datang.
Selamat menjamu mata.

No comments:

Post a Comment