Wednesday, November 23, 2011

Teko Pear Ros Padi

Malam2 buta ni, mata tak mahu pulak nak tido, dah la hujan, seronok tido tapi mata tak boleh nak tido...duk godek2 cari kat almari apa2 PML yang boleh dibuat n3 simple. Dan terpandanglah teko pear ros padi ni...baru teringat sejak dapat tahun 2009 dulu belum pernah di n3 lagi. Teko ni saya barter dengan Kak Shas Koleksi Warisan Bonda dah lama hujung2 tahun 2009 dulu tapi tak lama lepas tu saya dapat teko ni dengan kuantiti yang banyak sekali masa hunting di kedai nyonya termasuklah teko pear bunga kangkung...memang banyak saya dapat...habis kene letgo..kalau jual masa sekarang ni, mesti dah kayo...hahhaha. tapi semua dah habis saya letgo dan tinggalkan sebiji ni buat koleksi saya. Ros padi saya cuma ada teko pear ni saja, suatu ketika ada juga nampak teko aladin dan cawan2nya tapi tak nak pulak beli..tak tau kenapa....tunggu sikit2 lagi kot...hehee...apa yang menarik tutupnya juga mempunyai bunga yang sama...Rasa macam nak cari kaum kerabatnya pulak lepas ni. InsyaAllah ada rezki nak cari teko aladin dan cawan2nya pula. Ok, selamat menjamu mata, jumpa lagi di lain n3...



No comments:

Post a Comment