Tuesday, April 10, 2012

Katil Besi Antik Telah Di Booking

Asslamualaikum dan salam sejahtera.
Sebelum ini saya ada n3 mengenai katil besi dibuka untuk dibooking. N3 ini ditujukan khas buat seorang kakak yang telah membooking katil besi antik ini. Setelah dipasang siap, inilah rupa katil besi tersebut sebelum di restore. Masih dalam keadaan asal, katil ini jenis berpagar dua. Buat kakak tersebut inilah rupa katil nya dan saya akan siapkan secepat yang mungkin.
Kepada yang berminat katil sebegini, boleh hubungi/sms saya 0175606196. Masih terdapat beberapa buah katil bersaiz queen dan saiz single/bujang.



i

2 comments:

  1. Saya pun berminat, sbb sblm ini saya ada jg katil ni ttp tlh dicuri oleh pengemar besi buruk. Jd saya nak tya berapa pula harganya kalau saya nak buat tempahan?

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEBARANG TEMPAHAN BOLEH HUBUNGI SY 017560696

      Delete