Wednesday, May 30, 2012

Almari Lauk Untuk Dijual

Dah lama almari lauk ni saya dapat, baru dapat siapkan. Masa makeover pun dari awal tahun hari tu tapi terbengkalai sebab tiba-tiba hilang mood. Minggu lepas baru sambung untuk disiapkan. Lega rasanya.

Inilah rupa keadaan asal, buruk sangat pada saya. Mula-mula rasa tak nak beli, tapi lama-lama datang idea untuk baikpulihnya....rasa tak sabar-sabar pulak, bila dah buat, sebaliknya pulak, hilang mood..hehhee


Setelah 3-4 bulan terbengkalai kat tepi rumah, saya sambung balik kerja-kerja baikpulihnya, gosok semula, ganti mana-mana papan yang rosak dan gosok semua bagi halus. Pintu kecil pada bahagian bawah saya gantikan dengan kaca berwarna.


Dan inilah hasilnya bila dah siap...apa yang termampu. sesuai untuk letak koleksi pinggan mangkuk lama, barang-barang antik atau nak buat letak lauk pun boleh. Saya syelek dengan warna gelap.


Ukuran almari ini 61.5" tinggi, 14" lebar sisi dan 30.5" lebar
Dijual dengan harga :
RM termasuk pos ke seluruh semenanjung malaysia
(extra charge RM50 untuk kawasan pendalaman)

SOLD 

SOLD

Booking 3 hari
sms/call 0175606196

No comments:

Post a Comment