Tuesday, September 21, 2010

Kad Hari Raya Aidilfitri 2010

Salam sejahtera semua...
Setelah lebih kurang 2 minggu blogku kesepian dek kerana memberi laluan untuk bercuti dan merayakan aidilfitri bersama-sama insan tersayang,kini tibalah masanya untuk saya mengaktifkan kembali blogku ini. Seperti yang saya janjikan, hari ni saya akan tempek semua kad2 raya yang saya dapat dari rakan blogger. Terima kasih semua yang sudi menjemput saya untuk menempek kat raya ni. Jika ada kad raya yang tidak saya tempek di sini saya mohon ampun dan maaf kerana ada beberapa blog yang saya tidak boleh buka,saya sendiri tidak tahu mengapa. Semua skali 25 keping kad raya..hehehe... Ok selamat hari raya......


Dari Kak Mas Collection

Dari Teratak Cumillku


Dari Rizal


Dari Kak Rina Primerose Touch


Dari Kak Nita Pastime


Dari Kak Kelly's Life


Dari Kak Zaza


Dari Kak Yatt Precious


Dari Kak Sya


Dari Kak Sue My Sweet Cottage


Dari Kak Shas


Dari Kak Ryana


Dari Kak Nannie


Dari Kak Lia Cantiq


Dari Kak Chah


Dari Kak Casaoma


Dari Kak Azlina


Dari Kak Ayu


Dari Kak Aton


Dari Kak Aina Warisan Nenek


Dari Jae's Collection


Dari Kak Izan Shop


Dari Auntie Azah Sabah


Dari Abang Aris


Dari Acik N

No comments:

Post a Comment