Wednesday, December 29, 2010

Bertemu Rakan Alam Maya

Seperti biasa, aktiviti hujung minggu saya kalau tak ada kuliah atau apa2 halangan saya akan ke Ipoh Memory Lane atau lebih dikenali dengan nama lamanya, Loken untuk cuci2 mata sambil membeli apa2 barang antik atau PML yang berkenan.
Kali ini ianya lebih bermakna kerana saya dapat berjumpa dengan rakan alam maya iaitu Kak Rohas dari blog Teratak Rohas. Setelah lebih setahun berkenalan di alam maya, inilah kali pertama saya dapat bertemu dengan Kak Rohas. Kebetulan Kak Rohas bercuti bersama keluarganya di Ipoh, dapatlah berjumpa lagipun Kak Rohas ada beli PML dengan saya.
Sepanjang pertemuan dengan Kak Rohas sememangnya saya berasa selesa kerana Kak Rohas ni peramah orangnya, sopan dan tutur katanya tersusun.
Jika diberi peluang, kalau boleh nak lagi bertemu dengan Kak Rohas. Kepada Kak Rohas, kalau ada terlebih dan terkurang sepanjang pertemuan kita, saya minta maaf banyak2 ye.


1 comment:

  1. salam zany,
    terima kasih kerana sudi meluangkan masa berjumpa dgn akak tempohari. rasa mcm x puas jer nak sembang2 psl PML. Insya'Allah klu ada rezeki kita jumpa lain kali. Geng2 Antik Ipoh malli mmg BEST...:))

    ReplyDelete