Monday, June 14, 2010

Di Tag Oleh Kak Zaza

Salam sejahtera semua....
Kali ni n3 kene tag..hehehe....di tag oleh Kak Zaza dari blog zazalimiey. Sebenarnye dari sabtu atau jumaat lepas kak zaza dah tag saya tapi hari ni baru berkesempatan....heheh...
ok jom ikot saya jawab soalan2 di bawah....
yang kat atas ni ada pulak logo award yg comel skali....thanks...sangat kreatif

sekarang ni saya nak bawak anda jawab semua soalan-soalan yang di ajukan...:~

1. Apa yang bermain difikiran you all sekarang ?

yang bermain difikiran saya skng ni, saya tak sabar nak ada rumah sendiri, nak letak semua koleksi antik saya...hahahha...


2. Apakah nama samaran you all ?

sudah semestinya zany.....


3. Berikan 3 orang yang you all sayang ?

1) ibu saya
2) abah saya
3) adik-beradik saya


4. Panggilan untuk si dia

si dia tu semestinye la merujuk kepada pakwe or makwe kan....saya tak da awek, so tak yah jawab lah..hahahhaha


5. Hadiah yang you all impikan dari seseorang yang istimewa

saya mengimpikan hadiah sebuah rumah yang besar dan menepati ciri2 yang saya kehendaki..hehehhe


6. Blog mana yang you all suka visit ?

semua blog yg menjadi follower saya.


7. Tag kan kepada 15 blogger you all

Kak Aton
kak khaty
Kak Chemp/chempaka
Kak Yatt
abg mat gebu
abg taj
Kak Shas
rizal
kak yah
kak rohas
kak shima
kak ryana
auntie azah sabah
auntie azzah8
kak sue teratakantik


nama-nama kat atas tu saya letak secara rawak je ye..bkn pilih kasih...hehehe....kepada kak zaza thanks sebab sudi tag saya...kepada nama2 yg saya tag cubelah ye..ok bye2...

1 comment:

  1. Salam Ezany..semoga impian menjadi kenyataan.. InsyAllah..

    ReplyDelete