Friday, July 30, 2010

Buluh Betong Emas

Aduhai, kenapa la minggu ni saya rasa malas yang amat sangat nak buat kerja. Bila tengok je drawing rasa nak muntah tapi bila tengok blog rasa nak senyum lebar selebarnya lah pulak...hahhahah. Untuk mendatangkan semangat saya untuk bekerja saya sajikan buluh betong emas ni untuk tatapan umum....hehehe....nama buluh betong di ambil dari n3 kak yatt yang lepas. Boleh klik disini. Motif yang terdapat pada set ni adalah pokok buluh dan beberapa ekor burung yang bebas berterbangan dan menggunakan 100% warna emas.


Teko bulat bersaiz agak besar dari mak cik zaitun@zaitun antique corner.

Teko mini dari apek.

5 set cawan mulut lebar. 3 set merupakan peninggalan arwah nenek disebelah abah manakala 2 set lagi beli dengan makcik zaitun.


6 set cawan shape bulat dari kedai nyonya.


Mug bertutup yang mempunyai motif yang sama. Baru-baru ni saya ada membuat n3 mengenainya.

Sekian saja untuk tatapan hari ini.
Selamat Menjamu Mata

2 comments:

  1. wahhh cantik nya set buluh ni...saya ada mug aja zany..jumpa di ML last week rm1.50 ..uhh bila nak jumpa yg lain2 plakk....anyway tahniah..

    ReplyDelete
  2. Salam,

    Saya ada nak jual teko dan 6 cawan bujang untuk buluh emas ni. Belek2 la blog saya. Tq

    ReplyDelete