Tuesday, July 27, 2010

Join GA Kak Ayu Little Cottage


Salam sejahtera semua....
kali ni saya nak join GA kak ayu pulak dari blog ayu little cottage sempena besday dan anniversary nya. to kak ayu, hepy besday and hepy anniversary 15th... kepada semua rakan2 blogger, pembaca blog, saya jom kita semua join GA ni. Hadiah seperti kat gambar atas tu dan nak tahu lebih detail hadiahnye nanti baca kat bawah ni ye. Sesiapa nak join GA ni bolehlah ke blog kak ayu dengan klil disini.

kat bawah ni pulak adalah syarat2 penyertaannya :


1 - Sapa-sapa pun boleh join...
maknanye saya pun boleh join lah ni...klu opah saya nak join pun blh....hahaha

2 - LINK kan ler http://ayulittlecottage.blogspot.com/ di blog anda...
dah link pun....hehee

3 - Pastu..TAG kengkawan untuk join GA ini...the more..the merrier!!
(klu boleh tempeklah GA nih kat blog memasing...bru leh ramai yg join..)
dah tempek kat blog pun ni..hehee....saya tag kepada semua follower blog saya untuk join GA ni...biar ramai yg join..hehe

4 - Pastu...Leave a comment in this n3...
ok dah leave pun...

4 - Pastu kene Jawab soalan nih dalam comment anda :~

Jika anda mendapat quilt bag ini nanti, apa yang anda akan masukkan kedalam beg tersebut dan kemanakah anda akan bawanya?
(what kind of question???)
kalau saya dapat beg tu tak kan saya nak bimbit bawak jalan2 kot...kang terbeliak pulak bijik mata org tengok sy bawak beg pompuan..hahaa...tp klu dapat saya bg kat adik perempuan saya dan suruh die bawak segala gajet die...hehe



dan yang kat bawah ni adalah hadiah2nya...:-
~ Quilt bag (sweet roses)
~ 2 pieces my handmade deco plate
~A big Lavender cup n saucer ( including flower on top..so sweet..)
~ 6 triangle doilies ( U can choose the colour)



GA Bermula pada (1:27AM) 23RD JULY 2010 till 20TH AUGUST 2010

No comments:

Post a Comment