Wednesday, July 7, 2010

Tag From Kak Ayu

Assalamualaikum dan salam Sejahtera semua....

Harini saya cuma nak jawab soalan2 tag daripada Kak Ayu dari Ayu Little Cottage...dah lama sebenarnye kak ayu tag saya ni tapi harini baru berkesempatan...hehehe...maaf ye kak....Terima kasih bebanyak la sudi tag saya ye...ok saya jawab ye....



soklan yang diberi...

1.aDaKaH aNdA hApPy SeKaRaNg?

Ye, saya happy di samping family saya yang amat memahami diri saya ini...hehee

2.kEnApA aNdA rAsA hApPy?

sebab segala kesulitan saya dapat atasi dengan banyak memohon kepada Allah....selain itu, apa yang saya impikan, seringkali tercapai..hehehe

3.aPaKaH yAnG bOlEh MeMbUaTkAn AnDa HaPpY?

senyuman daripada keluarga saya...heheh...then, klu saya unhappy, tengok je koleksi antik, terus jadi happy...hehehe

4.pErNaH aNdA mEnErImA tAg?

banyak kali dah..hehehe

5.nYaTaKaN wArNa YaNg AnDa SuKa?

coklat, kuning, merah

6. bErItAhU 9 oRaNg YaNg AnDa TaG..

maaf, saya nak menderhaka....semua yg sudi baca tag ini, saya tag kan pula kepada kalian ye...hehee



ok lah, rasa-rasanya saya dah jawab semua kan..hehee....ok, kawan2 yang lain, silalah buat juga ye..hehehe....bye2....

No comments:

Post a Comment