Monday, August 23, 2010

5 Roses - Bahagian I

Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua pembaca yang beragama Islam...
Hari ni tiba giliran 5 roses yang agak sikit ni untuk menonjolkan diri. Walaupun hanya ada beberapa item saja, tak pe lah, saya kongsikan juga bersama2 kalian. Hari ni tak banyak idea nak mengarang, apepun jom kita tengok gambar2 kat bawah ni....

Antara family 5 roses yang ada dalam simpanan saya.

Teko jenis tinggi dari ML....saya dapat kira2 awal tahun yang lalu....rasa gembira dapat teko bentuk sebegini.

Hanya ada 2 biji saja cawan dalam simpanan saya. Setiap cawan adalah berbeza iaitu, satu mempunyai jalur2 dah satu lagi tidak mempunyai jalur. Manakala piring cawan saya cuma ada sebiji.

Mangkuk bubur hasil barter dari kak Ryana sabah hujung tahun yang lepas.


Cake plate bersaiz 10" dan piring kuih 8".

Satu-satunya sudu 5 roses yang ada. terjumpa di kedai 2nd.

Pelita comel yang juga mempunyai motif 5 roses...beli dari kak eija ulat pelita.



Ok sampai di sini saja, bersambung di n3 5 roses bahagian 2......

No comments:

Post a Comment