Wednesday, September 8, 2010

Salam Aidilfitri


Assalamualaikum semua.....sempena Aidilfitri yang bakal menjelang tidak lama lagi, saya Faza Irzzanny Ibrazi dan seluruh ahli keluarga Ibrazi Ismail dan Ku Rosnah Ku Lee ingin mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada semua follower blog saya dan silent reader yang sentiasa mengikuti perkembangan blog saya. Ampun maaf zahir dan batin saya pinta sekiranya sepanjang saya berblog dan perkenalan antara kita semua, saya ada tersalah dan tersilap tutur kata dan sebagainya. Kepada mereka yang lalu di Ipoh, jika ada kesempatan jemputlah bertandang, beraya ke rumah saya. Pintu rumah saya sentiasa terbuka untuk anda semua. InsyaAllah, kita jumpa lagi di sini selepas cuti raya.....SELAMAT HARI RAYA!!!

5 comments:

  1. wsalm...silakan kak...hehe...thanks ye sudi amik..

    ReplyDelete
  2. salam aidilfitri zany sekeluarga..
    di bulan baik ni..akak memohon maaf jika sepanjang perkenalan kita, ada tersilap kata, terkasar bahasa yang membuatkan zany terasa..mohon dimaafkan segala yg kurang..halalkan segalanya..
    akak amik kad zany yer..jemput tempek kad raya akak..
    bersiaran dari penang..hehe..

    ReplyDelete
  3. to kak chah
    thanks kak..silakan amik..hehehe

    ReplyDelete
  4. to kak yatt
    sy pun sama kak...sbg manusi biasa sy x lari dr membuat kesilapan..jika ada terkasar bahasa atau apa2 perkara yg buat akak xsenang dgn sy, say mohon ampun dan maaf....ok nti sy amik kad akak ye...
    0-0....hehe

    ReplyDelete