Tuesday, October 18, 2011

Almari Antik Pendek

Lama tak bersiaran rasanya...cewahhh...padahal baru 3 hari kot...hehehe...maklum le, ujung2 minggu sibuk dengan belajar, mana nak sempat update2 blog ni. Lagipun keadaan tubuh badan tak berapa sihat kebelakangan ni. Bagi tak bersawang blog ni, saya sajikan makeover almari pendek ni. Dah lama siap sebenarnya sebelum puasa lagi tapi tak berkesempatan untuk dibuat tayangan perdana.

Dibawah ni, keadaan almari ni masa mula2 dapat dari runner...dah memang macam ni, runner baik hati tolong gosokkan dan baiki apa yang patut..hehe..tugas saya cuma sapu syelek je..hehe. Almari ni rendah je dan tak berapa besar. comel je. Tapi bentuknya memang antik. Agak2 sekita tahun 1930an-1940an kot.



Dan bawah ni hasilnya dah siap semua. Cantik tak?? hahaha...masuk bakul angkat sendiri kan...huhu...jadi la puas hati hasil kerja sendiri...100% menggunakan tangan tau, tak da mesin2...huhu...Almari ni bakal menemui tuan barunya tak lama lagi.




Sekian saja buat tatapan untuk kali ini, sehingga bertemu lagi dilain n3...

3 comments:

  1. Salam Zany. Cantiklah almari pendek ni, akak pun kenan..

    ReplyDelete