Thursday, October 27, 2011

Bunga Bungaan Tureen

Tengah2 malam ni terasa macam rajin pulak nak meng'update' blog tapi idea mengarang tak da..hehe.. lama tak share pasal tureen kan. Kali ni saya n3 satu lagi koleksi tureen saya. Tureen ni agak besar juga, lebih kurang saiz 9". Kalau jenis bentuk2 macam ni, biasanya dari Japan. Yang membuat saya tertarik pada tureen ni adalah kombinasi bunganya. terdapat 2 jenis kombinasi bunga yang berlainan dengan warna2 bunga yang menarik. memang cantik kalau dilihat secara realiti.

Tureen jenis berkaki...bentuknya cantik, ada beberapa biji tureen sebegini dalam simpanan saya.

Pandangan tureen dari atas, cantik pada pandangan mata saya. bunganya penuh dan pelbagai dengan warna warni.

salah satu kombinasi bunga. memang cantik

lagi satu kombinasi bunga. yang ni pada saya lagi cantik. kan?


sekian saja coretan saya untuk kali ini. jumpa lagi di lain n3.

No comments:

Post a Comment