Wednesday, December 16, 2009

Oren Berkilau..........

Helllooww, kali ni saya nak berkongsi koleksi oren berkilau yang mana antara koleksi kesayangan saya ni..hehee
Kebanyakan koleksi ni dah berusia berpuluh tahun dan merupakan warisan keluarga saya. Ok jom kite tengok...


Antara teko oren berkilau ataupun lbh dinelali sebagai teko sakura oren yang saya ada..hehe yg belah kiri tu saya ada extra..kalau berminat roger2 lah ye..manakala sebelah kanan tu peninggalan moyang.

href="http://3.bp.blogspot.com/_N23-ujXbzpE/Syh4-7YZwAI/AAAAAAAAADg/QZQQYWQ7-yg/s1600-h/PICT0023.JPG">
Yang ni pula cawan sakura oren bulat. Pun cantik jugak di mata saya.


Yang ni pula Cawan mulut besar sakura oren...baru je dapat minggu lepas kat ML. Rase bertuah sgt..hehee


Antara koleksi keluarga si oren saya..

No comments:

Post a Comment