Thursday, December 24, 2009

Gila Hunting

Salam sejahtera semua.....
Hari Jumaat yang lepas, saya menerima satu panggilan daripada seorang nyonya ni..hehehe
sebab die dah janji nak call saya kalau ada jumpa barang di stor die, lgpun die cakap stor die memang dah takda ape, yang die nak cari tu je la yang tinggal pun.. So saya pun excited la, agaknye ape la barang yang nyonya ni nak bagi kat saya.. Hari jumaat tu saya tak dapat pegi sebab keje banyak dan takda masa. So hari sabtu tu saya pun pagi2 lagi dah bangun umtuk pegi ke tempat yang di tuju... Sesampai je saya kat tempat tu saya pun ditunjukkanlah oleh si nyonya ni barang2 yang die nak bagi kat saya.. bukan bagi ye, jual..hehehee...Saya pun tengok la bungkusan dan kotak2 untuk saya. Mak aih, alangkah terkejutnya saya bila tengok banyaknye barang nyonya ni bagi untuk saya yang paling saya suke sebab semuanya saya dapat cawan dan cawan2 tu memang saya cari.
paling banyak dapat cawang kangkung tapi berlainnan jenis. harap maaf nak barter memang takda sebab limited..hehehee...saya pun ape lagi, dengan hati yang ceria dan gumbira terus bawa dan bayar semuanya. Saya pun suruh la nyonya tu cari dalam stor die tapi nyonya tu cakap memang dah takda lagi..yang die bagi tu je yang tinggal..die dah habis cari dan memang takda...hehhee...kat bawah tu gambar2 hasil hunting saya.. Nanti saya akan buat n3 semua barang2 tu..tunggu dan bersabar ye..hehehee


Bungkusan hasil hunting saya. Agak2 ape benda la kat dalam tu ye..hehehe


Proses membasuh. memang letih giler. dah macam basuh pinggan rumah orang kenduri.


Semua barang2 setelah dicuci. Nantikan n3 nye dari saya ye...

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. tu dia aihhhh..anak teruna dok cuci2 pinggan mangkuk..bersusun2..hehe..best tengok ezany bersungguh2 cari & hunting..teruskan dik.. ;)

    ReplyDelete
  3. to kak nannie
    nape removed comen kak...hehhee

    ReplyDelete
  4. to kak yatt
    hehehe..tgh bersemangat ni kak....bile dah hunting mmg rase bes sgt..puas hati..hehehee
    thnks ye akak for support me..

    ReplyDelete