Monday, January 11, 2010

Teratai Layu Di Tasik Madu...


Hai, salam sejahtera semua...lama juga saya tak buat n3 pinggan mangkuk antik ni sebabnya line streamyx kat sini tak ok dan saya pun minggu lepas busy dengan kerja..banyak keluar site.
Atas permintaan ramai yang nak tau isi kandungan kotak tempohari, so hari ni saya buatlah n3 salah satu isi kandungan kotak tersebut. This n3 dedicated to kak ryana yang telah memenuhi impian saya...Ok yang ni mengenai set teratai ni. Ntah betul ke tak bunga teratai tapi seakan akan sama...so balun je lah..hehee... set ni cuma teko je yang terkandung dalam bungkusan kotak tempohari iaitu dari kak ryana.. time kasih ye kak..akhirnya dapat jugak saya teko tu setelah 6 tahun mencari. Cawan-cawan tu dah lama saya dapat di ML iaitu hampir 7 tahun lepas time tu pun saya masih sekolah lagi. Harga cawan tu pun saya dapat RM0.50 sebiji. Macam-macam jenis cawan saya dapat..seronok sgt time tu. Kalau tak silap dalam 40 biji cawan saya dapat tapi berlainan corak la. Cawan teratai ni pulak saya dapat 10 biji lagi 4 biji dah barter dengan kak ryana..hehe..Akhirnya tercapai jugak hasrat nak dapat teko ni. sebab teko ni juga lah saya dapat berkenalan dengan kak ryana. Pinggan tu pulak baru je saya beli di ML. Kebetulan ada sebiji je pun, saya pun beli la nak cantikkan set ni.. So dapatlah saya collect set ni dengan cantik..Ok jom layan gambar..

Teko teratai dari kak ryana hasil barter

Cawan-cawan teratai ni, saya ada 6 biji..dah cukup lah tu..


Pinggan mungkum teratai...


Ok lah, sampai sini je..kalau ada sesiape nampak teko aladin ke, cawan berlainan bentuk bunga teratai ni calling lah saya ye..saya berminat nak beli. ok thnks

No comments:

Post a Comment